Oferta: ds. kontroli
Data publikacji: 2014-03-11
Nr ref.: FN /20/2014
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. kontroli
Informacje dodatkowe: Oddział Podatku od Nieruchomości Osób Fizycznych, Rolnego i Leśnego
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-04-28
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw związanych z kontrolą opodatkowania nieruchomości (prowadzenie postępowań kontrolnych i oględzin nieruchomości, badanie ksiąg wieczystych, pozyskiwanie dowodów i informacji dotyczących nieruchomości nie zgłoszonych do opodatkowania, ustalanie stanu prawnego nieruchomości, sporządzanie sprawozdań pokontrolnych)
- prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od nieruchomości osób fizycznych, rolnego
i leśnego (kontrola deklaracji podatkowych oraz informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych, gruntach rolnych i lasach, składanie doniesień karnych skarbowych, prowadzenie ewidencji podatkowej nieruchomości, analiza danych o nieruchomościach z systemu informacji przestrzennej SIP, obsługa podatników) - uczestnictwo w ustalaniu należności Miasta z tytułu podatku od nieruchomości
- sporządzanie wniosków do PFRON o zwrot utraconych dochodów z tytułu zwolnienia z podatku od nieruchomości dla zakładów pracy chronionej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - ekonomiczne, prawnicze, administracyjne
- 3 letnie doświadczenie na stanowiskach związanych ze stosowaniem prawa podatkowego
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego oraz rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej
- wiedza z zakresu kpa i stosowania instrukcji kancelaryjnej
- umiejętność redagowania pism i formułowania wniosków
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu podatków, finansów
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej lub w organach kontroli podatkowej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca gł. przy komputerze, wymaga bezpośredniej obsługi klienta, stanowisko pracy nie dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2014-04-28 12:04