Oferta: ds. księgowości

Data publikacji: 2016-09-12
Nr ref.: FN/109/2016
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. księgowości
Informacje dodatkowe: Oddział Księgowości Urzędu Miasta

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-10-03

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa finansowo - księgowa w zakresie wydatków  Urzędu (min. przyjmowanie i sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych oraz delegacji krajowych i zagranicznych, księgowanie dokumentów i wyciągów bankowych, zamawianie środków na bieżące płatności, sporządzanie przelewów w elektronicznym systemie bankowych)
  • obsługa finansowo-księgowa Jednostek Pomocniczych Miasta (min. kontrolowanie dokumentów finansowych, dokonywanie zapłat zobowiązań, dekretowanie i księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych oraz planów finansowych, sporządzanie rejestrów oraz deklaracji VAT, kontrola rozliczeń kasy fiskalnej)
  • sporządzanie sprawozdań

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - ekonomiczne
  • min. 3 lata doświadczenia na stanowiskach wymagających wiedzy z zakresu księgowości i podatków
  • bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości
  • doświadczenie związane z rozliczaniem podatku VAT
  • wiedza z zakresu rachunkowości, sprawozdawczości budżetowej
    i finansów publicznych
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • kursy z rachunkowości budżetowej, VAT
  • doświadczenie w jednostkach budżetowych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca przy komputerze; wymaga bezpośredniego komunikowania się
z pracownikami i instytucjami; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-10-03 10:41