Oferta: ds. obsługi zadłużenia

Data publikacji: 2013-08-12
Nr ref.: FN/40/2013
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. obsługi zadłużenia
Informacje dodatkowe: Oddział Realizacji Budżetu Miasta

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-09-06

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa finansowa budżetu i zadłużenia Miasta
  • wypełnianie obowiązków informacyjnych związanych z emisją obligacji
  • analiza danych finansowych w zakresie stosowanych przez Miasto instrumentów finansowych
  • sporządzanie projektów aktów prawnych związanych z zadłużeniem Miasta
  • analiza danych finansowych oraz sporządzanie prognoz finansowych dot. zadłużenia Miasta i jego obsługi
  • udział w procesie zarządzania płynnością finansową
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją umowy obsługi bankowej budżetu Miasta

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - ekonomiczne
  • min. rok doświadczenia na stanowiskach związanych z obsługą finansową instytucji lub
    z obsługą zadłużenia w jednostkach sektora finansów publicznych
  • wiedza z zakresu finansów publicznych i bankowości
  • znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office (zwłaszcza Excel) i bankowości elektronicznej

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu bankowości lub finansów
  • znajomość zagadnień z zakresu obligacji emitowanych przez jednostki samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca przy komputerze; wymaga sprawnego, bezpośredniego komunikowania się
z pracownikami i instytucjami; stanowisko pracy nie dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dok_6_nfo_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2013-09-06 12:00