Oferta: ds. rozliczeń podatkowych
Data publikacji: 2014-01-30
Nr ref.: FN/8/2014
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. rozliczeń podatkowych
Informacje dodatkowe: Oddział Księgowości Urzędu Miasta
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-02-19
Zakres podstawowych czynności
- sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT - 7 z księgi Urzędu i zbiorczej deklaracji
VAT - 7 Miasta - ustalanie dla Miasta procentowego wskaźnika struktury do odliczania podatku VAT naliczonego
- dokonanie rocznej korekty deklaracji VAT- 7 z Księgi Urzędu oraz Miasta
- dokonanie zbiorczej rocznej korekty deklaracji VAT- 7 dla Miasta
- dokonywanie rozliczeń finansowych w zakresie podatku VAT pomiędzy poszczególnymi jednostkami Urzędu i Miasta
- udzielanie instruktażu pracownikom Wydziału Finansowego oraz miejskich jednostek budżetowych w zakresie rozliczania podatków VAT, CIT i PIT
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - ekonomiczne, prawnicze lub inne kierunki uzupełnione kursami/studiami podyplomowymi z rachunkowości
- 3 letnie doświadczenie na stanowiskach związanych z rozliczaniem podatku VAT
- dobra znajomość przepisów z zakresu podatku od towarów i usług (podatek VAT i CIT)
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu rachunkowości ·
- znajomość klasyfikacji budżetowej
- doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca przy komputerze; wymaga sprawnego, bezpośredniego komunikowania się z pracownikami i instytucjami; stanowisko pracy nie dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2014-02-19 15:06