Oferta: ds. rozliczeń podatkowych

Data publikacji: 2016-04-12
Nr ref.: FN/44/2016
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. rozliczeń podatkowych
Informacje dodatkowe: Oddział Księgowości Urzędu Miasta

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-06-03

Zakres podstawowych czynności

  • księgowanie wyciągów bankowych z konta rozliczeń VAT i jednostkowych deklaracji VAT
  • sporządzanie zbiorczej deklaracji VAT-7 dla Miasta
  • ustalanie dla Miasta procentowego wskaźnika struktury do odliczania podatku VAT naliczonego
  • dokonanie rocznej korekty deklaracji VAT-7 z Księgi Urzędu oraz Miasta
  • dokonanie zbiorczej rocznej korekty deklaracji VAT- 7 dla Miasta
  • dokonywanie rozliczeń finansowych w zakresie podatku VAT pomiędzy poszczególnymi jednostkami Urzędu i Miasta
  • udzielanie instruktażu pracownikom Wydziału Finansowego oraz miejskich jednostek budżetowych w zakresie rozliczania podatków VAT

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - ekonomiczne, prawnicze
  • 3 letnie doświadczenie na stanowiskach związanych z rozliczaniem podatków
  • doświadczenie związane z rozliczaniem podatku VAT
  • ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatku VAT, sprawozdawczości budżetowej
  • umiejętność wnikliwej analizy przepisów prawnych  i redagowania pism

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z rachunkowości        
  • znajomość budżetu Miasta
  • doświadczenie w jednostkach budżetowych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca przy komputerze; stanowisko pracy nie dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-06-03 12:37