Oferta: ds. rozliczeń podatkowych vat
Data publikacji: 2017-06-09
Nr ref.: FN/96/2017
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. rozliczeń podatkowych vat
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-07-17
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie skonsolidowanych rozliczeń oraz czynności sprawdzających z tytułu podatku VAT obejmujących jednostki budżetowe, samorządowe zakłady budżetowe oraz Urząd Miasta Poznania
- sprawdzanie poprawności ewidencji i deklaracji VAT oraz korekt dotyczących jednostek objętych skonsolidowanym rozliczeniem
- sporządzanie zbiorczej deklaracji VAT-7 Miasta
- dokonywanie rozliczeń finansowych w zakresie podatku VAT pomiędzy poszczególnymi jednostkami Urzędu i Miasta
- udzielanie instruktażu pracownikom Wydziału Finansowego oraz miejskich jednostek budżetowych w zakresie rozliczania podatków VAT
- prowadzenie korespondencji z organami podatkowymi i skarbowymi w zakresie podatku VAT
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie - ekonomiczne
- minimum 3 letnie doświadczenie na stanowiskach związanych
z rozliczaniem podatków - doświadczenie związane z rozliczaniem podatku VAT
- ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej, finansów publicznych, podatku VAT, ustawy o finansach publicznych
- umiejętność wnikliwej analizy przepisów i redagowania pism
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z rachunkowości
- wiedza z zakresu budżetu zadaniowego,
- znajomość budżetu Miasta
- doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze; stanowisko pracy nie jest dostosowane dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-07-17 11:58