Oferta: ds. rozliczeń podatkowych vat

Data publikacji: 2017-06-09
Nr ref.: FN/96/2017
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. rozliczeń podatkowych vat

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-07-17

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie skonsolidowanych rozliczeń oraz czynności sprawdzających z tytułu podatku VAT obejmujących jednostki budżetowe, samorządowe zakłady budżetowe oraz Urząd Miasta Poznania
  • sprawdzanie poprawności ewidencji i deklaracji VAT oraz korekt dotyczących jednostek objętych skonsolidowanym rozliczeniem
  • sporządzanie zbiorczej deklaracji VAT-7 Miasta
  • dokonywanie rozliczeń finansowych w zakresie podatku VAT pomiędzy poszczególnymi jednostkami Urzędu i Miasta
  • udzielanie instruktażu pracownikom Wydziału Finansowego oraz miejskich jednostek budżetowych w zakresie rozliczania podatków VAT
  • prowadzenie korespondencji z organami podatkowymi i skarbowymi w zakresie podatku VAT

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - ekonomiczne
  • minimum 3 letnie doświadczenie na stanowiskach związanych
    z rozliczaniem podatków
  • doświadczenie związane z rozliczaniem podatku VAT
  • ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej, finansów publicznych, podatku VAT, ustawy o finansach publicznych
  • umiejętność wnikliwej analizy przepisów i redagowania pism

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z rachunkowości
  • wiedza z zakresu budżetu zadaniowego,
  • znajomość budżetu Miasta
  • doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze; stanowisko pracy nie jest dostosowane dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-07-17 11:58