Oferta: kierownik oddziału realizacji budżetu miasta
Data publikacji: 2011-08-18
Nr ref.: FN /60 /2011
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: kierownik oddziału realizacji budżetu miasta
Data rozstrzygnięcia oferty
2011-10-07
Zakres podstawowych czynności
- Koordynowanie pracy Oddziału i nadzór nad realizacją zadań w zakresie:
- obsługi finansowo-księgowej dotacji i inwestycji Urzędu
- obsługi finansowo-księgowej budżetu Miasta
- sporządzania jednostkowych i zbiorczych sprawozdań budżetowych i pozabudżetowych
- obsługi wolnych środków i długu Miasta
przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. wykonywanych zadań
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie - ekonomia, finanse i bankowość lub inne, wyższe magisterskie i studia podyplomowe o kierunku związanym z rachunkowością i finansami publicznymi
- minimum czteroletnie doświadczenie zawodowe w tym, trzy lata na stanowisku urzędniczym w jednostkach administracji publicznej lub wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z zadaniami na stanowisku
- dwa lata doświadczenia w pracy w służbach finansowych
- wiedza z zakresu finansów publicznych, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej
- umiejętność analizy przepisów prawa i sprawozdań finansowych
- umiejętność zarządzania zespołem
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe/ kursy z zakresu: finanse publiczne, rachunkowość budżetowa, zarządzanie
- doświadczenie na stanowisku kierowniczym
- znajomość budżetu miasta
Wymagane dokumenty
Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną na formularzu dostępnym
na stronie:
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6 o naborzewfnkier.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2011-10-07 08:00