Oferta: ds. księgowości

Data publikacji: 2025-09-23
Nr ref.: FN/202/2025
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. księgowości
Informacje dodatkowe: Oddział Księgowości Urzędu Miasta

Data rozstrzygnięcia oferty

2025-10-28

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa finansowo - księgowa w zakresie wydatków Urzędu, w tym m.in.:

-           przyjmowanie i sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych

-           księgowanie wyciągów bankowych i dokumentów wpływających z wydziałów Urzędu

-           sporządzanie przelewów oraz ich realizacja w elektronicznym systemie bankowym

-           sprawdzanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz kontrolowanie rozliczeń zaliczek zakupowych oraz na wyjazdy służbowe

-           sprawdzanie i rozliczanie kart płatniczych, zamawianie środków na bieżące płatności

-           rozliczanie dotacji związanych z akcyzą

-           księgowanie i uzgadnianie planów finansowych w zakresie wydatków

-           ewidencjonowanie faktur zakupu w rejestrach VAT

  • sporządzanie sprawozdań budżetowych z operacji finansowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie na stanowiskach wymagających stosowania wiedzy księgowej i podatkowej w rozliczaniu podatku VAT
  • znajomość zasad rachunkowości, podatku VAT, klasyfikacji budżetowej
  • umiejętność sporządzania sprawozdań
  • skrupulatność, wnikliwość, terminowość

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie kierunkowe ekonomiczne
  • doświadczenie w księgowości w jednostce finansów publicznych
  • kursy z zakresu rachunkowości budżetowej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy - pl. Kolegiacki 17
  • praca administracyjna przy komputerze
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

 Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru_FN_202_2025.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Teresa-Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2025-10-28 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2025-10-28 12:07