Oferta: ds. ewidencji i zezwoleń
Data publikacji: 2014-12-15
Nr ref.: GKM/87/2014
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. ewidencji i zezwoleń
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-01-14
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie dla Miejskiego Inżyniera Ruchu projektów decyzji administracyjnych dot. zezwoleń na przeprowadzenie zawodów sportowych, rajdów, wyścigów, przewozów osób kolejką turystyczną i innych imprez, które powodują utrudnienia w ruchu lub wymagają korzystania z drogi w sposób szczególny, na podstawie opinii zarządcy drogi
- przechowywanie projektów organizacji ruchu, prowadzenie ich ewidencji oraz przekazywanie zatwierdzonych projektów do realizacji
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo, administracja, kierunki techniczne związane
z transportem, drogownictwem - co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych
z drogownictwem lub wydawaniem decyzji administracyjnych - znajomość Ustawy Prawo o ruchu drogowym wraz z rozporządzeniami wykonawczymi
- umiejętność współpracy i koordynowania prac realizowanych zespołowo
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- prawo jazdy kat. B
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu inżynierii/ organizacji ruchu
- umiejętność czytania dokumentacji projektowej
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy oraz wyjazdów służbowych; miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_GKM_87_2015.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: GKM/87/2014 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyś
Data i godzina publikacji: 2015-01-14 08:56