Oferta: ds. koordynacji projektów
Data publikacji: 2008-12-19
Nr ref.: WGKIM/244/2008
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. koordynacji projektów
Data rozstrzygnięcia oferty
2009-03-19
Zakres podstawowych czynności
prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad działalnością miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie realizacji projektów infrastrukturalnych współfinansowanych z funduszy UE i innych źródeł (zwanych dalej projektami), w szczególności pod kątem zgodności z przyjętymi procedurami
współpraca przy wdrażaniu projektów realizowanych przez Miasto Poznań (opracowywanie stosownych dokumentów - merytorycznych i finansowych - z tym procesem związanych )
współpraca w przygotowaniu wszelkich dokumentów związanych z przyznanymi środkami z UE (umowa, harmonogramy, podręczniki procedur, wnioski o płatność, sprawozdania z realizacji projektu)
przygotowywanie dyspozycji przekazania środków dla projektów współfinansowanych z UE i innych źródeł
koordynacja umieszczania stosownych zapisów w budżecie Miasta dla projektów
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie wyższe - techniczne, ekonomiczne, prawnicze
znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem funduszy UE
znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
Wymagania dodatkowe
studia podyplomowe, kursy i szkolenia z zarządzania projektem, pozyskiwania środków z UE, audytu i kontroli wewnętrznej
doświadczenie w realizacji projektów dofinansowywanych z UE
doświadczenie zawodowe w jednym z obszarów: drogownictwo, transport publiczny, gospodarka komunalna
znajomość procesu inwestycyjnego
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-03-19 12:56