Oferta: ds. monitorowania realizacji zadań
Data publikacji: 2007-06-05
Nr ref.: WGKIM/120/2007
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. monitorowania realizacji zadań
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-07-18
Zakres podstawowych czynności
• udział w opiniowaniu projektów planów dot. inwestycji drogowych
• monitorowanie realizacji zadań drogowych prowadzonych przez ZDM
• rozpatrywanie skarg ,wniosków i postulatów mieszkańców związanych z realizacją zadań drogowych
• sporządzanie okresowych sprawozdań i opracowań
Wymagania obowiązkowe
• wykształcenie wyższe - techniczne, ekonomiczne, prawnicze
• umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym
• umiejętność dobrej organizacji pracy
Wymagania dodatkowe
• doświadczenie w jednostkach administracji publicznej i / lub doświadczenie zawodowe w jednostkach realizujących zadania dot. budowy, utrzymania lub remontów dróg
• znajomość ustawy o drogach publicznych oraz ustawy prawo budowlane
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o naborze
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2007-07-18 08:02