Oferta: ds. obsługi sekretariatu

Data publikacji: 2025-04-01
Nr ref.: GK/74/2025
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2025-06-13

Zakres podstawowych czynności

  • przyjmowanie, rejestrowanie i dekretowanie korespondencji, w tym bieżąca obsługa skrzynki mailowej Wydziału
  • prowadzenie kalendarza spotkań dyrekcji Wydziału oraz przygotowywanie i obsługa tych spotkań
  • obsługa telefoniczna sekretariatu Wydziału
  • udział w prowadzeniu rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz współpraca przy obsłudze tych wniosków
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz składu chronologicznego dla wybranych dokumentów
  • obsługa spraw związanych z zaopatrzeniem Wydziału w materiały biurowe oraz wyposażenie stanowisk pracy

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • minimum roczne doświadczenie w pracy administracyjnej i obsłudze klienta
  • umiejętność obsługi trudnego klienta
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu i zmian
  • dobra znajomość pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie na kierunkach: administracja, kierunki społeczne
  • doświadczenie w pracy w sekretariacie
  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej lub/i w obszarze gospodarki komunalnej
  • znajomość struktury, zadań i kompetencji jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta Poznania i miejskich jednostek organizacyjnych
  • znajomość i umiejętność stosowania Instrukcji Kancelaryjnej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy: ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404
  • praca administracyjna przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach_naboru_GK_74_2025.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Szulc
Data wytworzenia informacji: 2025-06-12 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2025-06-13 13:46