Oferta: ds. transportowo-ekonomicznych

Data publikacji: 2009-10-19
Nr ref.: WGKIM/138/2009
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. transportowo-ekonomicznych

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-11-13

Zakres podstawowych czynności

  • inicjowanie i udział w opracowywaniu programów wynikających z polityki transportowej Miasta
  • opiniowanie planów rozwoju dot. zadań drogowych, organizacji ruchu, świadczenia usług przewozowych
  • współpraca przy opracowywaniu Planu Rozwoju Miasta oraz Wieloletniego Programu Inwestycyjnego w zakresie transportu
  • współpraca przy określaniu standardów planowanych działań w zakresie transportu
  • analizowanie obciążenia sieci transportowej pod kątem efektywności podejmowanych inicjatyw transportowych
  • poszukiwanie źródeł finansowania przedsięwzięć transportowych
  • podejmowanie inicjatyw promujących rozwój układu transportowego Miasta

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - ekonomiczne, techniczne, zarządzanie
  • co najmniej półroczne doświadczenie w przygotowywaniu studiów wykonalności i analiz efektywności ekonomicznej w zakresie transportu
  • wysokie umiejętności analityczne
  • umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym (Pakiet Office)

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • umiejętność obsługi programu VISUM/EMME

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WGKiM_138_2009.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-11-13 14:42