Oferta: ds. zarządzania projektem
Data publikacji: 2008-06-17
Nr ref.: WGKIM /131 /2008
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. zarządzania projektem
Informacje dodatkowe: Oddział Inwestycji Transportowych
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-07-24
Zakres podstawowych czynności
- współudział w przygotowaniu materiałów koniecznych do złożenia wniosku o dofinansowanie projektów torowych ze środków UE
- koordynacja działań związanych z wdrażaniem i rozliczaniem projektów, w tym przygotowanie sprawozdań do Instytucji Wdrażającej
- zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów przetargowych
- udział w komisjach przetargowych
- współpraca z wybranym inżynierem kontraktu w zakresie realizowanych projektów
- przyjmowanie i weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów związanych z realizacją projektów inwestycyjnych sporządzonych przez wykonawców i/lub inżyniera kontraktu
- koordynacja prac związanych z przygotowaniem raportów w zakresie merytorycznej realizacji projektów zgodnie z wymaganiami procedur obowiązujących dla programów i funduszy
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie - budownictwo, prawnicze
- doświadczenie na stanowiskach związanych z prowadzeniem inwestycji
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem funduszy UE
- znajomość języka angielskiego
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zarządzania projektem, prawa Unii Europejskiej
- doświadczenie w przygotowywaniu/ realizacji projektów inwestycyjnych finansowanych ze środków UE
- znajomość oprogramowania MS Projekt
- posiadanie uprawnień budowlanych
Wymagane dokumenty
Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną na formularzu dostępnym na stronie:
www.bip.city.poznan.pl w terminie do 1.07.2008
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-07-24 09:26