Oferta: ds. zezwoleń i kontroli
Data publikacji: 2023-06-20
Nr ref.: GK/103/2023
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. zezwoleń i kontroli
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na okres około 1,5 roku
Data rozstrzygnięcia oferty
2023-07-31
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw dotyczących obowiązku podłączenia nieruchomości do istniejącej sieci kanalizacyjnej, wyposażenia w zbiornik bezodpływowy lub przydomową oczyszczalnię ścieków, w tym współudział w prowadzeniu kontroli właścicieli nieruchomości
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących obowiązku podłączenia do sieci kanalizacyjnej oraz zezwoleń na działalność gospodarczą w obszarze opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
- monitorowanie i kontrolowanie działalności podmiotów posiadających ww. zezwolenia
- prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie miasta Poznania
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - nauki przyrodnicze, prawo, administracja, gospodarka przestrzenna, geoinformacja
- znajomość tematyki zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
- znajomość KPA i zasad prowadzenia postępowań administracyjnych
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych, prowadzeniem kontroli, gospodarką wodno-ściekową, gospodarką komunalną
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.
Inne informacje:
Warunki pracy:
- miejsce pracy - budynek UMP przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404
- praca głównie przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- wyjścia poza miejsce pracy
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_GK_103_2023.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Anna Szulc
Data wytworzenia informacji: 2023-07-31 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2023-07-31 10:31