Oferta: ds. monitorowania realizacji zadań

Data publikacji: 2007-06-05
Nr ref.: WGKIM/120/2007
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. monitorowania realizacji zadań

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-07-18

Zakres podstawowych czynności

• udział w opiniowaniu projektów planów dot. inwestycji drogowych
• monitorowanie realizacji zadań drogowych prowadzonych przez ZDM
• rozpatrywanie skarg ,wniosków i postulatów mieszkańców związanych z realizacją zadań drogowych
• sporządzanie okresowych sprawozdań i opracowań

Wymagania obowiązkowe

• wykształcenie wyższe - techniczne, ekonomiczne, prawnicze
• umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym
• umiejętność dobrej organizacji pracy

Wymagania dodatkowe

• doświadczenie w jednostkach administracji publicznej i / lub doświadczenie zawodowe w jednostkach realizujących zadania dot. budowy, utrzymania lub remontów dróg
• znajomość ustawy o drogach publicznych oraz ustawy prawo budowlane

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

doknr6-wgkimmonit.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o naborze
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2007-07-18 08:02