Oferta: ds. monitorowania realizacji zadań

Data publikacji: 2007-07-18
Nr ref.: WGKIM/153/2007
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. monitorowania realizacji zadań

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-10-01

Zakres podstawowych czynności

• udział w opiniowaniu projektów planów dot. inwestycji drogowych
• monitorowanie realizacji zadań drogowych prowadzonych przez ZDM
• rozpatrywanie skarg ,wniosków i postulatów mieszkańców związanych z realizacją zadań drogowych
• sporządzanie okresowych sprawozdań i opracowań

Wymagania obowiązkowe

• wykształcenie wyższe - techniczne, ekonomiczne, prawnicze
• umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym (Pakiet Office)
• umiejętność dobrej organizacji pracy

Wymagania dodatkowe

• doświadczenie w jednostkach administracji publicznej i / lub doświadczenie zawodowe w jednostkach realizujących zadania dot. budowy, utrzymania lub remontów dróg
• znajomość ustawy o drogach publicznych oraz ustawy prawo budowlane

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

C:\NOVELL\Moje dokumenty\rekrutacja\WGKiM_153.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-10-01 12:36