Oferta: ds. obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2023-02-23
Nr ref.: GK/45/2023
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2023-03-24
Zakres podstawowych czynności
- przyjmowanie, rejestrowanie i dekretowanie korespondencji, w tym również bieżąca obsługa oficjalnej skrzynki mailowej Wydziału
- prowadzenie kalendarza spotkań dyrekcji Wydziału oraz przygotowywanie i obsługa tych spotkań
- bieżąca obsługa telefoniczna sekretariatu Wydziału
- prowadzenie zbioru interpelacji i zapytań radnych Rady Miasta Poznania, sporządzanie projektów zbiorczych odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych, opracowywanie informacji o działaniach Wydziału w okresach między sesjami
- udział w prowadzeniu rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz współpraca przy obsłudze tych wniosków
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem wydziału w materiały biurowe oraz wyposażenie stanowisk pracy
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- minimum roczne doświadczenie w pracy administracyjnej i obsłudze klienta
- umiejętność obsługi trudnego klienta
- bardzo dobra organizacja pracy
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu i zmian
- dobra znajomość pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w sekretariacie
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
- znajomość struktury, zadań i kompetencji jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta Poznania i miejskich jednostek organizacyjnych
- znajomość i umiejętność stosowania Instrukcji Kancelaryjnej
- znajomość narzędzi elektronicznych do obsługi obiegu dokumentów
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.
Inne informacje:
Warunki pracy:
- miejsce pracy: ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404
- praca administracyjna przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_GK_45_2023.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Anna Szulc
Data wytworzenia informacji: 2023-03-24 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2023-03-24 08:13