Oferta: ds. przygotowania umów
Data publikacji: 2006-08-17
Nr ref.: Nr ref. WGKiM /133 /2006
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. przygotowania umów
Data rozstrzygnięcia oferty
2006-10-06
Zakres podstawowych czynności
· przygotowanie projektów umów, listów intencyjnych dotyczących współfinansowania inwestycji infrastrukturalnych
· analiza planowanych przedsięwzięć pod kątem ich celowości
· współpraca z miejskimi jednostkami oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnych przedsięwzięć z partnerami prywatnymi, oraz określenia warunków wyjściowych do przygotowania umów
· udział w rozmowach z inwestorami w sprawach związanych z przygotowywanymi umowami
· opracowanie projektów zarządzeń Prezydenta, uchwał rady gminy
· rozpatrywanie wniosków skarg i postulatów mieszkańców dotyczących zakresu działania stanowiska
Wymagania obowiązkowe
· wykształcenie wyższe - prawo
· doświadczenie w zakresie formułowania umów cywilno-prawnych
· znajomość przepisów o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o drogach publicznych
· znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
· znajomość przepisów o partnerstwie publiczno-prywatnym
· bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office)
Wymagania dodatkowe
· studia podyplomowe z zakresu ekonomii
· doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-10-06 10:52