Oferta: ds. transportowo-ekonomicznych
Data publikacji: 2009-10-19
Nr ref.: WGKIM/138/2009
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. transportowo-ekonomicznych
Data rozstrzygnięcia oferty
2009-11-13
Zakres podstawowych czynności
- inicjowanie i udział w opracowywaniu programów wynikających z polityki transportowej Miasta
- opiniowanie planów rozwoju dot. zadań drogowych, organizacji ruchu, świadczenia usług przewozowych
- współpraca przy opracowywaniu Planu Rozwoju Miasta oraz Wieloletniego Programu Inwestycyjnego w zakresie transportu
- współpraca przy określaniu standardów planowanych działań w zakresie transportu
- analizowanie obciążenia sieci transportowej pod kątem efektywności podejmowanych inicjatyw transportowych
- poszukiwanie źródeł finansowania przedsięwzięć transportowych
- podejmowanie inicjatyw promujących rozwój układu transportowego Miasta
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - ekonomiczne, techniczne, zarządzanie
- co najmniej półroczne doświadczenie w przygotowywaniu studiów wykonalności i analiz efektywności ekonomicznej w zakresie transportu
- wysokie umiejętności analityczne
- umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym (Pakiet Office)
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- umiejętność obsługi programu VISUM/EMME
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-11-13 14:42