Oferta: ds. umów i rozliczeń

Data publikacji: 2007-07-18
Nr ref.: WGKiM/155/2007
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. umów i rozliczeń

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-09-17

Zakres podstawowych czynności

• przygotowanie umów pomiędzy stowarzyszeniami a UMP na podstawie weryfikowanych planów finansowo-rzeczowych
• dokonywanie rozliczeń finansowych częściowych i końcowych faktur i rachunków składanych przez inwestorów lokalnych
• uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych zrealizowanych robót w ramach prowadzonych inwestycji
• opracowywanie okresowych sprawozdań z działalności inwestorów lokalnych

Wymagania obowiązkowe

• wykształcenie wyższe - administracyjne, ekonomiczne
• znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o drogach publicznych
• znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
• bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office)

Wymagania dodatkowe

• studia podyplomowe z zakresu ekonomii
• doświadczenie w jednostkach administracji publicznej lub w pracy związanej z rozliczaniem inwestycji infrastrukturalnych

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

WGKiM_155.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-09-17 12:58