Oferta: ds. umów i rozliczeń
Data publikacji: 2007-07-18
Nr ref.: WGKiM/155/2007
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. umów i rozliczeń
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-09-17
Zakres podstawowych czynności
• przygotowanie umów pomiędzy stowarzyszeniami a UMP na podstawie weryfikowanych planów finansowo-rzeczowych
• dokonywanie rozliczeń finansowych częściowych i końcowych faktur i rachunków składanych przez inwestorów lokalnych
• uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych zrealizowanych robót w ramach prowadzonych inwestycji
• opracowywanie okresowych sprawozdań z działalności inwestorów lokalnych
Wymagania obowiązkowe
• wykształcenie wyższe - administracyjne, ekonomiczne
• znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o drogach publicznych
• znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
• bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office)
Wymagania dodatkowe
• studia podyplomowe z zakresu ekonomii
• doświadczenie w jednostkach administracji publicznej lub w pracy związanej z rozliczaniem inwestycji infrastrukturalnych
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-09-17 12:58