Oferta: ds. zezwoleń i kontroli

Data publikacji: 2020-08-18
Nr ref.: GK/113/2020
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. zezwoleń i kontroli

Data rozstrzygnięcia oferty

2020-09-23

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach zezwoleń na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, nierzetelnego lub nieterminowego składania sprawozdań, obowiązku podłączenia nieruchomości do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej;
  • identyfikacja nieruchomości, których właściciele nie wykonali obowiązku podłączenia do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej;
  • prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie miasta Poznania;
  • sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi i nieczystościami ciekłymi w części dotyczącej rodzaju i ilości nieczystości ciekłych odbieranych z terenu miasta Poznania oraz sprawozdań SG-01 przekazywanych do GUS.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • ogólna wiedza  dotycząca tematyki zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
  • umiejętności analityczne
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office - zwłaszcza MS Excel

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, gospodarka przestrzenna, inżynieria i gospodarka wodna
  • doświadczenie związane z gospodarką komunalną;
  • doświadczenie związane z prowadzeniem kontroli

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca administracyjna głównie przy komputerze
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu porządku infrastrukturalnego Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_naborze_GK_113.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2020-09-23 10:28