Oferta: ds. analiz i raportów
Data publikacji: 2024-07-31
Nr ref.: GK/125/2024
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. analiz i raportów
Informacje dodatkowe: Praca na zastępstwo na czas ok. 1 roku
Data rozstrzygnięcia oferty
2024-08-27
Zakres podstawowych czynności
- bieżące monitorowanie dostaw odpadów do Instalacji Termicznego Przekształcania Odpadów (ITPOK), m.in. poprzez elektroniczny moduł ewidencji i sprawozdawczości rejestru BDO
- analizowanie pozyskanych danych dotyczących strumienia odpadów oraz przygotowywanie raportów uwzględniających prognozowane dostawy
- monitorowanie ilości odpadów poprocesowych oraz odpadów z oczyszczania spalin, ich przetwarzania i dalszego zagospodarowania
- analizowanie raportów dotyczących odpadów niewłaściwych przyjętych do ITPOK
- weryfikowanie raportów z eksploatacji ITPOK przedstawianych przez Partnera Prywatnego
- udział w wizytach monitorujących pracę ITPOK
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - ochrona i inżynieria środowiska, kierunki techniczne
- znajomość problematyki dotyczącej gospodarki odpadami i metod unieszkodliwiania odpadów, wynikających z uregulowań prawnych i planów gospodarki odpadami
- umiejętność poprawnego formułowania wypowiedzi w mowie i piśmie
- zdolności analityczne
- komunikatywność
- bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe/kursy z zakresu gospodarki odpadami
- umiejętność obsługi rejestru BDO
- doświadczenie w pracy w obszarze gospodarki komunalnej
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.
Inne informacje:
Warunki pracy:
- miejsce pracy: ul. 28 Czerwca 1956 roku nr 404
- praca głównie przy komputerze
- bezpośrednie kontakty z innymi stanowiskami i instytucjami
- wyjścia poza miejsce pracy
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru_GK_125_2024.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Anna Szulc
Data wytworzenia informacji: 2024-08-26 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2024-08-27 13:40