Oferta: ds. ochrony zwierząt
Data publikacji: 2024-01-05
Nr ref.: GK/13/2024
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. ochrony zwierząt
Informacje dodatkowe: miejsce pracy - budynek UMP przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404
Data rozstrzygnięcia oferty
2024-02-13
Zakres podstawowych czynności
- udział w prowadzeniu postępowań i przygotowywaniu projektów decyzji administracyjnych w zakresie czasowego odebrania zwierząt domowych dotychczasowym właścicielom lub opiekunom w przypadku przesłanek o znęcaniu się nad zwierzęciem
- prowadzenie procedury konkursowej w oparciu o ustawę o działalności pożytku publicznego i wolontariacie w zakresie udzielania pomocy zwierzętom dziko żyjącym z terenu miasta Poznania oraz koordynowanie realizacji zadania związanego z leczeniem i rehabilitacją tych zwierząt przez podmioty wybrane w drodze ww. konkursu
- udział w przygotowaniu projektu corocznego Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt w Poznaniu oraz monitorowanie realizacji zadań z tego obszaru
- udział w realizacji programów miejskich Kejter też poznaniak i Koci okrągły stół, w tym współorganizacja wydarzeń takich jak Światowy Dzień Kota i Marsz Kejterka
- wsparcie w przygotowaniu akcji Wiosenne Porządki i Sprzątanie Świata oraz przy powszechnej akcji deratyzacyjnej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - administracja, prawo, nauki przyrodnicze, ekonomiczne lub inne uzupełnione kierunkowymi studiami podyplomowymi bądź doświadczeniem zawodowym w obszarze ochrony środowiska lub gospodarki komunalnej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego oraz zasad prowadzenia postępowań administracyjnych
- znajomość zasad współpracy z organizacjami pożytku publicznego w oparciu o ustawę o działalności pożytku publicznego i wolontariacie
- znajomość tematyki szeroko pojętej ochrony zwierząt w oparciu o przepisy ustawy o ochronie zwierząt
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych albo z prowadzeniem kontroli lub wizji terenowych
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca przy komputerze oraz wyjścia poza miejsce pracy
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_GK_13_2024.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Anna Szulc
Data wytworzenia informacji: 2024-02-12 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2024-02-13 12:31