Oferta: aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego zarządu

Data publikacji: 2015-11-26
Nr ref.: GN/130/2015
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego zarządu

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-01-28

Zakres podstawowych czynności

  • przeprowadzanie działań zmierzających do aktualizacji i ustalenia opłat rocznych z tytułu użytkowana wieczystego oraz trwałego zarządu
  • przygotowywanie decyzji administracyjnych oraz projektów uchwał Rady Miasta
  • obsługa klienta w zakresie prowadzonych postępowań
  • wykonywanie wywiadów w terenie w zakresie prowadzonych postępowań
  • sporządzanie sprawozdań z wykonywanej pracy

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - administracja, kierunki ekonomiczne
  • znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomości

Wymagania dodatkowe

  • roczne doświadczenia na stanowiskach związanych z gospodarką nieruchomościami
  • doświadczenie w jednostce administracji publicznej w pracy na stanowiskach związanych z obsługą klienta
  • kursy/szkolenia/studia podyplomowe z zakresu administracji, gospodarki nieruchomoś

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wyjścia poza miejsce pracy, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami; miejsce pracy nie jest dostosowane dla  osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_GN_130.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2016-01-28 10:14