Oferta: aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego zarządu
Data publikacji: 2015-11-26
Nr ref.: GN/130/2015
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego zarządu
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-01-28
Zakres podstawowych czynności
- przeprowadzanie działań zmierzających do aktualizacji i ustalenia opłat rocznych z tytułu użytkowana wieczystego oraz trwałego zarządu
- przygotowywanie decyzji administracyjnych oraz projektów uchwał Rady Miasta
- obsługa klienta w zakresie prowadzonych postępowań
- wykonywanie wywiadów w terenie w zakresie prowadzonych postępowań
- sporządzanie sprawozdań z wykonywanej pracy
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - administracja, kierunki ekonomiczne
- znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomości
Wymagania dodatkowe
- roczne doświadczenia na stanowiskach związanych z gospodarką nieruchomościami
- doświadczenie w jednostce administracji publicznej w pracy na stanowiskach związanych z obsługą klienta
- kursy/szkolenia/studia podyplomowe z zakresu administracji, gospodarki nieruchomoś
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wyjścia poza miejsce pracy, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami; miejsce pracy nie jest dostosowane dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2016-01-28 10:14