Oferta: ds. aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego
Data publikacji: 2009-03-19
Nr ref.: WGN/56/2009
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego
Data rozstrzygnięcia oferty
2009-05-11
Zakres podstawowych czynności
prowadzenie postępowań w zakresie ustalania wysokości opłaty z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu, służebności i korzystania z gruntów Miasta Poznania, aktualizacji opłaty rocznej i stawek procentowych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu oraz waloryzacji służebności i aktualizacji opłat z tytułu dzierżawy wieloletniej
przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych
obsługa klienta, w tym udzielanie informacji na temat prowadzonych postępowań
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie wyższe - prawo, administracja, ekonomiczne
znajomość przepisów prawnych dot. gospodarki nieruchomościami
znajomość przepisów prawnych w zakresie opłat związanych z prawami do nieruchomości
umiejętność obsługi klienta
obsługa komputera -Pakiet Office w stopniu dobrym
Wymagania dodatkowe
doświadczenie na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami
znajomość przepisów związanych z wyceną nieruchomości
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-05-11 11:30