Oferta: ds. aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego

Data publikacji: 2009-03-19
Nr ref.: WGN/56/2009
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-05-11

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań w  zakresie ustalania wysokości opłaty z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu, służebności i  korzystania z  gruntów Miasta Poznania, aktualizacji opłaty rocznej i stawek procentowych z  tytułu użytkowania wieczystego i  trwałego zarządu oraz waloryzacji służebności i aktualizacji opłat z  tytułu dzierżawy wieloletniej

  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych

  • obsługa klienta, w tym udzielanie informacji na temat prowadzonych postępowań

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo, administracja, ekonomiczne

  • znajomość przepisów prawnych dot. gospodarki nieruchomościami

  • znajomość przepisów prawnych w zakresie opłat związanych z prawami do nieruchomości

  • umiejętność obsługi klienta

  • obsługa komputera -Pakiet Office w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami

  • znajomość przepisów związanych z wyceną nieruchomości

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WGN_56_2009.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-05-11 11:30