Oferta: ds. aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego zarządu

Data publikacji: 2009-12-10
Nr ref.: WGN/156/2009
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego zarządu

Data rozstrzygnięcia oferty

2010-01-28

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań w zakresie ustalania wysokości opłaty z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu, służebności i korzystania z gruntów Miasta Poznania, aktualizacji opłaty rocznej i stawek procentowych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu oraz waloryzacji służebności i aktualizacji opłat z tytułu dzierżawy wieloletniej
  • przygotowywanie projektów : decyzji administracyjnych, uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta Miasta Poznania
  • obsługa klienta, w tym udzielanie informacji na temat prowadzonych postępowań

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo, administracja, ekonomiczne
  • znajomość przepisów prawnych dot. gospodarki nieruchomościami
  • znajomość przepisów prawnych w zakresie opłat związanych z prawami do nieruchomości
  • umiejętność obsługi klienta
  • obsługa komputera -Pakiet Office w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami
  • studia podyplomowe, kursy lub szkolenia w zakresie gospodarki nieruchomościami
  • znajomość przepisów związanych z wyceną nieruchomości

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachecamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WGN_156_2009.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2010-01-28 12:56