Oferta: ds. aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego zarządu
Data publikacji: 2012-10-11
Nr ref.: WGN/44/2012
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego zarządu
Informacje dodatkowe: praca na pół etatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-12-19
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie postępowań dot. ustalania, aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu, zmiany stawek procentowych z ww. tytułu
- prowadzenie postępowań dot. udzielania bonifikat, zmiany terminów wnoszenia opłat z ww. tytułu, w tym: przygotowywanie decyzji administracyjnych i projektów uchwał Rady Miasta Poznania
- prowadzenie postępowań dot. waloryzacji służebności
- obsługa klienta, w tym udzielanie informacji na temat prowadzonych postępowań
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo, administracja, ekonomiczne
- znajomość przepisów prawnych dot. gospodarki nieruchomościami w zakresie obsługi praw do nieruchomości
- umiejętność obsługi klienta
- obsługa komputera -Pakiet Office w stopniu dobrym
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami
- studia podyplomowe, kursy lub szkolenia w zakresie gospodarki nieruchomościami
- znajomość przepisów związanych z wyceną nieruchomości
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami i pracownikami; dostęp do budynku oraz windy dostosowane do potrzeb osób z dysfunkcją narządów ruchu, toalety nie są dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6 o naborze wgnoplaty.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2012-12-19 08:58