Oferta: ds. aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego zarządu

Data publikacji: 2012-10-11
Nr ref.: WGN/44/2012
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego zarządu
Informacje dodatkowe: praca na pół etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-12-19

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań dot. ustalania, aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu, zmiany stawek procentowych z ww. tytułu
  • prowadzenie postępowań dot. udzielania bonifikat, zmiany terminów wnoszenia opłat z ww. tytułu, w tym: przygotowywanie decyzji administracyjnych i projektów uchwał Rady Miasta Poznania
  • prowadzenie postępowań dot. waloryzacji służebności
  • obsługa klienta, w tym udzielanie informacji na temat prowadzonych postępowań

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo, administracja, ekonomiczne
  • znajomość przepisów prawnych dot. gospodarki nieruchomościami w zakresie obsługi praw do nieruchomości
  • umiejętność obsługi klienta
  • obsługa komputera -Pakiet Office w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami
  • studia podyplomowe, kursy lub szkolenia w zakresie gospodarki nieruchomościami
  • znajomość przepisów związanych z wyceną nieruchomości

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:   praca z wykorzystaniem komputera, wymaga sprawnego i  bezpośredniego  komunikowania się z klientami i  pracownikami;  dostęp do budynku oraz windy dostosowane  do potrzeb osób z dysfunkcją narządów  ruchu, toalety nie są dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór  jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborze wgnoplaty.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2012-12-19 08:58