Oferta: ds. obsługi administracyjnej
Data publikacji: 2007-01-05
Nr ref.: WGN/01/2007
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. obsługi administracyjnej
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-02-20
Zakres podstawowych czynności
• monitorowanie i sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji uchwał, zarządzeń i ustaleń Dyrektora dot. zadań Wydziału
• przygotowywanie projektów zarządzeń Dyrektora Wydziału dot. organizacji wewnętrznej
• opracowywanie propozycji zmian organizacji i pracy Wydziału
• koordynowanie spraw związanych z prezentowaniem przez Dyrektora Wydziału lub jego zastępców projektów Uchwał i innych opracowań na Komisjach Rady Miasta
• wykonywanie czynności związanych z udostępnianiem informacji publicznej będącej w posiadaniu Wydziału
• organizowanie oraz obsługa spotkań
Wymagania obowiązkowe
• wykształcenie wyższe - zarządzanie, prawo, administracja
• dwuletnie doświadczenie w jednostkach administracji publicznej lub w działach administracyjno-organizacyjnych
• znajomość metod zarządzania organizacją
• biegła umiejętność obsługi komputera -Pakiet Office
• wysoki poziom umiejętności społecznych
Wymagania dodatkowe
• znajomość KPA i Instrukcji Kancelaryjnej
• wiedza z zakresu standardów zarządzania jakością
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-02-20 12:10