Oferta: ds. obsługi administracyjnej
Data publikacji: 2008-01-02
Nr ref.: WGN/02/2008
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. obsługi administracyjnej
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-02-04
Zakres podstawowych czynności
• współpraca z Wydziałem Informatyki w sprawach związanych z opracowaniem i realizacją koncepcji informatyzacji i komputeryzacji wydziału
• współpraca z Wydziałem Informatyki w zakresie prac naprawczych w przypadku awarii systemu informatycznego
• wdrażanie rozwiązań informatycznych w wydziale oraz koordynacja działań w tym zakresie
• przygotowywanie i nadzorowanie realizacji umów zawartych przez Wydział dot. spraw informatycznych
• prowadzenie bieżącej diagnostyki oprogramowania
• sporządzanie okresowych sprawozdań i opracowań
Wymagania obowiązkowe
• wykształcenie wyższe - zarządzanie, ekonomia, administracja, kierunki związane ze specjalnością z zakresu informatyki
• roczne doświadczenie w zakresie wdrażania projektów/rozwiązań informatycznych
• znajomość metod zarządzania organizacją
• wysoki poziom umiejętności społecznych
Wymagania dodatkowe
• certyfikaty systemów operacyjnych baz danych i programów narzędziowych
• znajomość baz danych Oracle i Lotus
• wiedza z zakresu standardów zarządzania jakością
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie , do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2008-02-04 09:28