Oferta: ds. obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2007-03-05
Nr ref.: wgn/41/2007
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-04-02
Zakres podstawowych czynności
• bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów wydziału
• rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• prowadzenie korespondencji i akt spraw prowadzonych przez zastępcę dyrektora wydziału
• organizowanie oraz obsługa spotkań
• zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej zatwierdzonych komunikatów i informacji
Wymagania obowiązkowe
• wykształcenie wyższe - administracja, inne kierunki humanistyczne
• roczne doświadczenie w jednostkach administracji publicznej lub obsłudze sekretariatu
• wysoki poziom umiejętności społecznych
• umiejętność redagowania pism i komunikatów
• umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
• kursy lub szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi sekretariatu, obsługi klienta
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-04-02 09:26