Oferta: ds. organizacyjno-administracyjnych
Data publikacji: 2005-10-04
Nr ref.: WGMM/107/2005
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. organizacyjno-administracyjnych
Data rozstrzygnięcia oferty
2005-11-04
Zakres podstawowych czynności
- Sporządzanie planów pracy wydziału oraz sprawozdań z ich wykonania
- Prowadzenie spraw związanych z rejestracją i wysyłką korespondencji
- Prowadzenie ewidencji księgozbioru wydziałowego i jego aktualizacja
- Prowadzenie zaopatrzenia materiałowego wydziału
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe (licencjat)- administracja
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku WINDOWS
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej
- Kursy i szkolenia z zakresu obsługi klienta, obsługi sekretariatu
Wymagane dokumenty
- życiorys
- list motywacyjny
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów ukończenia studiów
Inne informacje:
oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralnosci za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
doknr 6- info o naborze wgmm.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: info o naborze
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2005-11-04 09:47