Oferta: ds. przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości
Data publikacji: 2017-08-30
Nr ref.: GN/135/2017
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-10-12
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw z zakresu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
- prowadzenie postępowań dotyczących udzielania bonifikat od opłaty z tytułu przekształcenia
- przygotowywanie pism, projektów decyzji administracyjnych oraz zarządzeń Prezydenta Miasta Poznania w ww. zakresie
- obsługa klienta w ww. zakresie
- prowadzenie i aktualizacja baz i rejestrów
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - administracja, ekonomiczne, prawo
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o przekształcaniu praw użytkowania wieczystego w prawo własności
- umiejętność obsługi klienta
- obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym - MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze stosowaniem procedur administracyjnych - KPA
- studia podyplomowe w zakresie gospodarki nieruchomościami, wyceny nieruchomości, administracji
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2017-10-12 11:30