Oferta: ds. przygotowania nieruchomości do zbycia w przetargu

Data publikacji: 2015-10-13
Nr ref.: GN/112/2015
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. przygotowania nieruchomości do zbycia w przetargu

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-12-08

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowanie dokumentacji w sprawach dot. zbycia nieruchomości w trybie przetargowym
  • sporządzanie i przekazywanie do publicznej wiadomości wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, oddania w użytkowanie wieczyste w trybie przetargowym
  • przygotowywanie projektów wniosków o sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • występowanie z wnioskami do sądu wieczysto-księgowego

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - prawo, administracja, gospodarka przestrzenna
  • znajomość przepisów z zakresu zbywania nieruchomości
  • znajomość zasad funkcjonowaniem samorządu terytorialnego
  • dobre umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej

Wymagania dodatkowe

  • roczne doświadczenia na stanowiskach związanych z gospodarką nieruchomościami, gospodarką przestrzenną lub administracją
  • kursy, szkolenia/studia podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami, gospodarki przestrzennej, administracji

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wyjścia poza miejsce pracy, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami; miejsce pracy nie jest dostosowane dla  osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_GN_112.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru GN/112/2015 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2015-12-08 11:29