Oferta: ds. ustanawiania praw do nieruchomości

Data publikacji: 2014-03-17
Nr ref.: Nr ref. GN /23/2014
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. ustanawiania praw do nieruchomości
Informacje dodatkowe: (praca na zastępstwo na okres ok. roku)

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-06-03

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań w zakresie oddawania nieruchomości w trwały zarząd, ustanawiania służebności,
  • prowadzenie spraw dotyczących oddania nieruchomości komunalnych do korzystania jednostkom pomocniczym miasta,
  • prowadzenie postępowań dotyczących obciążenia nieruchomości hipoteką,
  • wykonywanie wywiadów w terenie w zakresie prowadzonych postępowań.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo, administracja, gospodarka przestrzenna, gospodarka nieruchomościami,
  • znajomość przepisów prawnych dot. postępowania administracyjnego oraz znajomość Kodeksu Cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  • wysoki poziom umiejętności społecznych,
  • umiejętność redagowania pism,
  • umiejętność obsługi programów w Pakiecie Office w stopniu bardzo dobrym.

Wymagania dodatkowe

  • dwuletnie doświadczenie na stanowiskach związanych  z realizacją zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami.

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami i pracownikami; dostęp do miejsca pracy nie jest przystosowany dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dok_7_info_o_ naborze_GN_23.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2014-06-03 11:18