Oferta: ds. ustanawiania praw do nieruchomości

Data publikacji: 2017-05-10
Nr ref.: GN/61/2017
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. ustanawiania praw do nieruchomości
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo - około roku

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-06-20

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw z zakresu oddawania nieruchomości w trwały zarząd, ustanawiania służebności, prawa użytkowania na nieruchomościach Miasta Poznania oraz Skarbu Państwa, obciążanie hipoteką nieruchomości
  • przygotowywanie wniosków do sądu wieczysto-księgowego
  • wykonywanie wywiadów w terenie
  • sporządzanie sprawozdań z wykonywanej pracy

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - administracja, gospodarka przestrzenna
  • znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Cywilnego w zakresie prawa rzeczowego
  • obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym - MS Office

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu wyceny nieruchomości
  • doświadczenie w obszarze gospodarki nieruchomościami lub w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami, możliwe wyjścia poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_GN_61.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o naborze GN/61/2017 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2017-06-20 12:40