Oferta: ds. ustanawiania użytkowania wieczystego i trwałego zarządu
Data publikacji: 2010-03-26
Nr ref.: wgn/25/2010
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. ustanawiania użytkowania wieczystego i trwałego zarządu
Data rozstrzygnięcia oferty
2010-05-18
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie postępowań dot. ustanawiania użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu, służebności, sprzedaży gruntów na rzecz użytkowników wieczystych - spółdzielni mieszkaniowych i oddawania nieruchomości komunalnych do korzystania jednostkom pomocniczym Miasta Poznania
- sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji dot. działalności komórki organizacyjnej
- obsługa klienta, w tym udzielanie informacji na temat prowadzonych postępowań
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo, administracja, ekonomia, gospodarka przestrzenna
- co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami
- znajomość przepisów prawnych dot. gospodarki nieruchomościami w zakresie obsługi praw do nieruchomości
- umiejętność obsługi klienta
- obsługa komputera - Pakiet Office w stopniu dobrym
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów związanych z wyceną nieruchomości
- studia podyplomowe/kursy , szkolenia w zakresie gospodarki nieruchomościami, administracji, prawa cywilnego
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyc na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2010-05-18 12:05