Oferta: ds. zbywania przetargowego
Data publikacji: 2018-11-15
Nr ref.: GN/209/2018
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. zbywania przetargowego
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-12-28
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie dokumentacji w sprawach dotyczących zbycia nieruchomości i lokali
w trybie przetargowym oraz w sprawach dotyczących znoszenia współwłasności - sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazów nieruchomości przeznaczonych do zbycia lub oddania w użytkowanie wieczyste w trybie przetargowym
- sporządzanie ofert, protokołów uzgodnień i innych dokumentów niezbędnych do zawarcia umów notarialnych
- wykonywanie wywiadów w terenie
- sporządzanie sprawozdań
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie - prawo, administracja, gospodarka przestrzenna, ekonomiczne
- znajomość przepisów z zakresu zbywania nieruchomości oraz funkcjonowania samorządu terytorialnego
- wysoki poziom umiejętności społecznych
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w obszarze gospodarki nieruchomościami, gospodarki przestrzennej, administracji
- znajomość przepisów związanych z wyceną nieruchomości
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami, możliwe wyjścia poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać
z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2018-12-28 13:30