Oferta: ds. aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego zarządu
Data publikacji: 2009-12-10
Nr ref.: WGN/156/2009
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego zarządu
Data rozstrzygnięcia oferty
2010-01-28
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie postępowań w zakresie ustalania wysokości opłaty z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu, służebności i korzystania z gruntów Miasta Poznania, aktualizacji opłaty rocznej i stawek procentowych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu oraz waloryzacji służebności i aktualizacji opłat z tytułu dzierżawy wieloletniej
- przygotowywanie projektów : decyzji administracyjnych, uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta Miasta Poznania
- obsługa klienta, w tym udzielanie informacji na temat prowadzonych postępowań
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo, administracja, ekonomiczne
- znajomość przepisów prawnych dot. gospodarki nieruchomościami
- znajomość przepisów prawnych w zakresie opłat związanych z prawami do nieruchomości
- umiejętność obsługi klienta
- obsługa komputera -Pakiet Office w stopniu dobrym
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami
- studia podyplomowe, kursy lub szkolenia w zakresie gospodarki nieruchomościami
- znajomość przepisów związanych z wyceną nieruchomości
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachecamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2010-01-28 12:56