Oferta: ds. aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego zarządu

Data publikacji: 2017-05-16
Nr ref.: GN/78/2017
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. aktualizacji opłat użytkowania wieczystego i trwałego zarządu

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-06-20

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw z zakresu aktualizacji i ustalania opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego oraz trwałego zarządu
  • prowadzenie postępowań w zakresie zmiany stawek procentowych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu
  • przygotowywanie pism, projektów decyzji administracyjnych oraz uchwał Rady Miasta w ww. zakresie
  • prowadzenie waloryzacji służebności
  • przygotowywanie wniosków do sądu wieczysto-księgowego
  • wykonywanie wywiadów w terenie
  • sporządzanie sprawozdań z wykonywanej pracy

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - administracja, ekonomiczne, albo inne wykształcenie wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie gospodarki nieruchomościami
  • minimum roczne doświadczenie w obszarze gospodarki nieruchomościami
  • znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • dobre umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej
  • obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym - MS Office

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu administracji, gospodarki nieruchomościami, wyceny nieruchomości, prawa cywilnego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami, możliwe wyjścia poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_GN_78.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o naborze GN/78/2017 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2017-06-20 12:47