Oferta: ds. dzierżaw i użyczeń

Data publikacji: 2016-05-13
Nr ref.: GN/56/2016
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. dzierżaw i użyczeń

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-07-18

Zakres podstawowych czynności

  • powadzenie postępowań w zakresie wydzierżawiania, wynajmowania i użyczenia nieruchomości komunalnych oraz Skarbu Państwa
  • prowadzenie postępowań dotyczących bezumownego korzystania z nieruchomości komunalnych i Skarbu Państwa
  • przeprowadzanie postępowań przetargowych lub konkursów na najem, dzierżawę nieruchomości
  • udzielanie informacji klientom na temat prowadzonych postępowań
  • sporządzanie sprawozdań w zakresie wykonywanych zadań

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie  wyższe - prawo, administracja, gospodarka przestrzenna
  • znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami, Kodeksu Cywilnego - umowy dzierżawy, najmu, użyczenia
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • bardzo dobre umiejętności w zakresie stosowania standardów obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe, kursy, szkolenia związane z gospodarką nieruchomościami, z zakresu prawa cywilnego
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z gospodarką nieruchomościami

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami, możliwe wyjścia poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

protokoł_56_2016.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: info o naborze 56/2016 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maria Kuśnierz
Data i godzina publikacji: 2016-07-18 09:56