Oferta: ds. ewidencji środków trwałych i fakturowania
Data publikacji: 2019-07-29
Nr ref.: GN/163/2019
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. ewidencji środków trwałych i fakturowania
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-09-06
Zakres podstawowych czynności
- wystawianie faktur VAT i korekt faktur m.in. za: dzierżawę gruntów, korzystanie z gruntów użytkowanie wieczyste gruntów, służebność, sprzedaż mieszkań, sprzedaż gruntów, koszty wyceny nieruchomości
- kontrola formalna dokumentów wystawionych przez Wydział, stanowiących podstawę wystawienia faktur
- wystawianie duplikatów faktur
- potwierdzanie not korygujących
- ewidencjonowanie sprzedaży na rzecz osób fizycznych przy zastosowaniu kas rejestrujących
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie ekonomiczne/ wyższe - ekonomia, finanse, rachunkowość lub inne kierunki z ukończonymi studiami podyplomowymi / kursami z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości
- przynajmniej trzyletnie doświadczenie w przypadku wykształcenia średniego
- znajomość przepisów ustaw: o podatku od towarów i usług, o rachunkowości, o gospodarce nieruchomościami
- znajomość zasad rachunkowości budżetowej
- umiejętność obsługi klienta
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości budżetowej
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca przy komputerze
- bezpośrednia obsługa klienta
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2019-09-06 08:26