Oferta: ds. organizacyjnych
Data publikacji: 2011-05-06
Nr ref.: WGN/38/2011
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. organizacyjnych
Data rozstrzygnięcia oferty
2011-05-30
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw organizacyjnych wydziału, w tym m.in.: prowadzenie w uzgodnieniu z Wydziałem Organizacyjnym Rzeczowego Wykazu Akt dla Wydziału, rejestrowanie korespondencji, zamawianie pism i publikacji fachowych oraz książek dla potrzeb pracowników Wydziału
- współpraca z Wydziałem Obsługi Urzędu w zakresie, m. in : usuwania awarii i usterek w pomieszczeniach Wydziału, zaopatrywania materiałowego pracowników oraz magazynu Wydziału, zamawiania, ewidencjonowania oraz likwidacji pieczęci i pieczątek Wydziału
- prowadzenie zbiorów i ewidencji, w tym m.in.: zbiór uchwał Rady Miasta Poznania dot. zadań Wydziału, ewidencji wniosków i odpowiedzi w sprawach dot. udostępniania informacji publicznej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - administracja
- trzyletnie doświadczenie w pracy o charakterze administracyjno-biurowym lub organizacyjnym
- bardzo dobra znajomość przepisów KPA i stosowania Instrukcji Kancelaryjnej
- umiejętność prawidłowego formułowania wypowiedzi pisemnych
- umiejętność planowania i organizowania własnej pracy
- obsługa komputera -Pakiet Office, Lex w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6 o naborze wgnorg.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2011-05-30 15:02