Oferta: ds. ustanawiania użytkowania wieczystego i trwałego zarządu

Data publikacji: 2010-03-26
Nr ref.: wgn/25/2010
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. ustanawiania użytkowania wieczystego i trwałego zarządu

Data rozstrzygnięcia oferty

2010-05-18

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań dot. ustanawiania użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu, służebności, sprzedaży gruntów na rzecz użytkowników  wieczystych - spółdzielni mieszkaniowych i  oddawania nieruchomości komunalnych do korzystania jednostkom pomocniczym Miasta Poznania
  • sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji dot. działalności komórki organizacyjnej
  • obsługa klienta, w tym udzielanie informacji na temat prowadzonych postępowań

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo, administracja, ekonomia, gospodarka przestrzenna
  • co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami
  • znajomość przepisów prawnych dot. gospodarki nieruchomościami w zakresie obsługi praw do nieruchomości
  • umiejętność obsługi klienta
  • obsługa komputera - Pakiet Office w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów związanych z wyceną nieruchomości
  • studia podyplomowe/kursy , szkolenia w zakresie gospodarki nieruchomościami, administracji, prawa cywilnego

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyc na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WGN_25_2010.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2010-05-18 12:05