Oferta: ds. infrastruktury

Data publikacji: 2025-03-26
Nr ref.: GN/77/2025
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. infrastruktury

Data rozstrzygnięcia oferty

2025-05-15

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań w zakresie udostępniania nieruchomości miejskich i Skarbu Państwa pod budowę i lokalizację infrastruktury przesyłowej
  • prowadzenie postepowań w zakresie bezumownego korzystania z nieruchomości komunalnych i Skarbu Państwa w zakresie infrastruktury przesyłowej
  • wykonywanie wywiadów w terenie w zakresie prowadzonych postępowań
  • przygotowywanie wniosków do sądu wieczysto-księgowego
  • sporządzanie sprawozdań z wykonywanej pracy
  • udostępnianie informacji publicznej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe na kierunkach gospodarka przestrzenna, prawo, administracja albo na innych kierunkach uzupełnione doświadczeniem w obszarze gospodarki nieruchomościami    
  • znajomość przepisów z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami, planowania przestrzennego, prawa budowlanego, ustanawiania ograniczonych praw rzeczowych, zawierania umów obligacyjnych oraz ochrony własności
  • umiejętność odczytywania treści mapy zasadniczej
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • znajomość technik obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z wyceny nieruchomości
  • doświadczenie w pracy w obszarze gospodarki nieruchomościami w administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Miejsce pracy: Poznań, ul. Gronowa 20

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośrednia obsługa klienta
  • możliwe czynności w terenie
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_GN_77_2025.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Michalczyk
Data wytworzenia informacji: 2025-05-14 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2025-05-15 09:38