Oferta: ds. organizacyjnych

Data publikacji: 2017-02-24
Nr ref.: OS/38/2017
Wydział: Wydział Klimatu i Środowiska
Stanowisko: ds. organizacyjnych
Informacje dodatkowe: zastępstwo na ok. rok

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-04-20

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw organizacyjnych i administracyjnych Wydziału Ochrony Środowiska, w tym m.in. spraw osobowych pracowników, ewidencji i baz danych, przygotowywanie wymaganych sprawozdań, współudział w postępowaniach egzekucyjnych w administracji
  • monitorowanie dochodów budżetu gminy i powiatu z tytułu gromadzenia środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska po likwidacji gminnych i powiatowych funduszy wraz z ich wykorzystaniem wraz z monitorowaniem dochodów nieplanowanych (w tym z tytułu egzekucji w administracji)

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - prawo, nauki ekonomiczne
  • co najmniej 6 miesięcy stażu pracy w jednostkach administracji publicznej
  • ogólna znajomość przepisów prawnych z zakresu egzekucji w administracji, postępowania administracyjnego, finansów publicznych, ochrony środowiska
  • umiejętność obsługi klienta i pracy w zespole

Wymagania dodatkowe

  • co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie postępowania administracyjnego i egzekucji w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie w zakresie obsługi prawnej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, związana z wyjściami poza miejsce pracy i bezpośrednią obsługą klienta; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_OS_38_2017.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Rekrutacja OS/38/2017 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2017-04-20 12:31