Oferta: ds. powietrza
Data publikacji: 2018-03-05
Nr ref.: OS/39/2018
Wydział: Wydział Klimatu i Środowiska
Stanowisko: ds. powietrza
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-04-12
Zakres podstawowych czynności
- przyjmowanie, prowadzenie i rozpatrywanie spraw z zakresu ochrony powietrza, w tym m.in. spraw związanych z wydawaniem pozwoleń, zezwoleń, przyjmowaniem zgłoszeń oraz wyników pomiarów dotyczących emisji gazów i pyłów do powietrza, przygotowywaniem opinii merytorycznych w sprawach dotyczących oddziaływania przedsięwzięć na środowisko, przygotowywanie części dotyczącej powietrza do pozwolenia zintegrowanego
- monitorowanie i sprawozdawczość związana z realizacją zadań programu ochrony powietrza dla strefy aglomeracja poznańska
- przyjmowanie, prowadzenie i rozpatrywanie spraw o charakterze interwencyjnym, związanych z ochroną powietrza
- organizowanie, prowadzenie lub udział w wizjach lokalnych w terenie, analiza dokumentacji i sporządzanie protokołów
- udział w innych przedsięwzięciach na rzecz poprawy jakości powietrza w Poznaniu
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie: kierunki związane z ochroną środowiska lub naukami chemicznymi
- znajomość przepisów ochrony środowiska, szczególnie w zakresie ochrony powietrza
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy związanej z zagadnieniami dotyczącymi ochrony powietrza
- umiejętność myślenia analitycznego
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych, w tym prowadzenia negocjacji
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, związana z bezpośrednią obsługą klienta; wyjścia poza miejsce pracy; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_OS_39_2018.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Rekrutacja OS/39/2018 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2018-04-12 09:15