Oferta: ds. zadań przyrodniczych i gospodarki wodnej

Data publikacji: 2023-07-17
Nr ref.: KSr/119/2023
Wydział: Wydział Klimatu i Środowiska
Stanowisko: ds. zadań przyrodniczych i gospodarki wodnej
Informacje dodatkowe: praca w wymiarze 0,5 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2023-08-24

Zakres podstawowych czynności

  • przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie spraw związanych z gospodarką wodno-ściekową i ochroną wód przed zanieczyszczeniami, ochroną przeciwpowodziową, utrzymaniem wód i urządzeń wodnych, ochroną jakościową i ilościową wód, w tym między innymi: interwencje na wnioski ludności w zakresie zalewania nieruchomości  
  • prowadzenie spraw dotyczących konserwacji urządzeń wodnych i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych oraz przyjmowanie zgłoszeń do eksploatacji przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie miasta i ich kontroli
  • naliczanie opłat za utraconą retencję, opiniowanie dokumentacji technicznych, raportów  w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, prowadzenie i aktualizowanie ewidencji kąpielisk oraz nadzór nad kąpieliskami, przygotowywanie projektów uchwał  w zakresie kąpielisk i in.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe: nauki o Ziemi i środowisku, inżynieria środowiska, inżynieria i gospodarka wodna, budownictwo wodne lub o specjalności melioracje
  • znajomość przepisów z zakresu prawa wodnego, prawa ochrony środowiska, ochrony wód, geologii, kodeksu postępowania administracyjnego
  • wiedza z zakresu ochrony wód przed zanieczyszczeniami, podtopień i zalewania nieruchomości, utraconej retencji, przydomowych oczyszczalni, ochrony przeciwpowodziowej oraz budowy i konserwacji zbiorników wodnych, budowli hydrotechnicznych, urządzeń wodnych itp.
  • komunikatywność, umiejętności obsługi klienta, współpracy w zespole i organizacji pracy

Wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad sporządzania przedmiarów i kosztorysów robót budowlanych w zakresie konserwacji urządzeń wodnych, zbiorników i budowli hydrotechnicznych
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • wyjazdy w teren
  • bezpośrednie kontakty z klientami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu krajobrazu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_KSr_119_2023.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Krzyśka
Data wytworzenia informacji: 2023-08-24 00:00
Opis zmian: KSr/119/2023 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2023-08-24 08:38