Oferta: ds. obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2011-08-03
Nr ref.: WOŚ/57/2011
Wydział: Wydział Klimatu i Środowiska
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2011-09-12
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu i obsługą spraw administracyjnych Wydziału; m.in.: rejestracja korespondencji , dokonywanie zaopatrzenia materiałowego, prowadzenie i utrzymywanie w stałej aktualności zbioru informacji adresowych i telefonicznych
- prowadzenie wydziałowych zbiorów ewidencji i rejestrów
- przyjmowanie telefoniczne i osobiste zgłaszanych interwencji
- udzielanie informacji o zaawansowaniu postępowań administracyjnych
- współpraca z właściwymi merytorycznie wydziałami UMP oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w związku z prowadzonymi sprawami
- koordynacja działań związanych z odbywaniem przez studentów staży studenckich w Wydziale
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - administracja, kierunki lub specjalności ochrona, zarządzanie lub kształtowanie środowiska
- dwuletnie doświadczenie w jednostkach administracji publicznej, w tym roczne w pracy związanej z ochroną środowiska
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
- umiejętność redagowania pism i komunikatów
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- kursy, szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi sekretariatu
- doświadczenie w obsłudze sekretariatu
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
- umiejętność obsługi programu Lotus Notes
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agata Szyszka
Data i godzina publikacji: 2011-09-12 10:56