Oferta: ds. ocen oddziaływania
Data publikacji: 2018-04-30
Nr ref.: OS/81/2018
Wydział: Wydział Klimatu i Środowiska
Stanowisko: ds. ocen oddziaływania
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-05-30
Zakres podstawowych czynności
- weryfikacja formalna wniosków, kart informacyjnych przedsięwzięcia oraz raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oceny oddziaływania na środowisko ze szczególnym uwzględnieniem: zasad ustalania stron postępowania, weryfikacji formalnej wniosków i dokumentacji branżowej, przygotowywania projektów decyzji i postanowień wraz z uzasadnieniami, w tym rozpatrywanie składanych uwag, wniosków i protestów w postępowaniu oraz rozpatrywanie odwołań od decyzji
- sporządzanie projektów, dotyczących między innymi: wniosków o wydanie opinii w sprawie zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko, postanowień w sprawie obowiązku przeprowadzenia postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko, wniosków o wydanie uzgodnienia przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko, opinii w sprawie warunków zabudowy i projektów budowlanych dla inwestycji, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na podstawie wniosku, karty informacyjnej przedsięwzięcia lub raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko
- organizowanie, prowadzenie lub udział w wizjach lokalnych w terenie i przygotowaniu dokumentacji
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - ochrona środowiska, inżynieria środowiska, prawo, planowanie przestrzenne
- praktyczna znajomość ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, rozporządzenia w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
- co najmniej półroczne doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- umiejętność korzystania z systemów informacji prawnej (np. Lex) oraz systemów informacji przestrzennej
- doświadczenie w obsłudze klienta
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań administracyjnych w sprawie wydawania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach - studia podyplomowe: zarządzanie środowiskiem, prawo ochrony środowiska
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera i bezpośrednią obsługą klienta, związana z wyjściami poza miejsce pracy i delegacjami służbowymi; miejsce pracy nie jest dostosowane dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_OS_81_2018.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: OS/81/2018 - informacja o wynikui naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2018-05-30 14:10